joyam
جستجو:
  • نمونه قرارداد اجاره انواع ملک

    نمونه قرارداد اجاره انواع ملک

    جویام
    ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ 93

    قرارداد اجاره ملک مسکونی و اداری و تجاری یکی از پرکاربردترین قراردادهایی که ما در ایران از آن استفاده می‌کنیم قرارداد اجاره می باشد که در آن مستاجر با پرداخت اجاره‌بها مالک منافع مال می شود.در این مقاله نمونه‌ای از این قرارداد را آوردیم تا با تمام بخش‌های آن آشنا شوید.

  • فروش ملک در صورت داشتن مستاجر

    فروش ملک در صورت داشتن مستاجر

    جویام
    ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ 121

    فروش ملک در صورت داشتن مستاجر یک امر امکان پذیر و قانونی است. اگر مستاجر هستید و صاحب خانه شما قصد فروش خانه را دارد نگران وضعیت قرارداد خود نباشید در این مطلب جویام سعی کرده‌ایم به تمامی سوالات شما درباره این موضوع پاسخ دهیم.

  • کمیسیون مشارکت در ساخت - محاسبه دقیق

    کمیسیون مشارکت در ساخت - محاسبه دقیق

    جویام
    ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ 147

    مشارکت در ساخت به قراردادی گفته میشود که توی اون یکی از طرفین قرارداد ملک قدیمی یا کلنگی یا زمین خودشو در اختیار سازنده قرار میده تا سازنده با هزینه خودش آپارتمانی رو بسازه و طرفین توی آپارتمان های ساخته شده شریک بشن.

  • محاسبه حق کمیسیون مشاور املاک

    محاسبه حق کمیسیون مشاور املاک

    جویام
    ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ 148

    حق کمیسیون املاک در معاملات مختلف قابل دریافت می باشد و بسته به نوع معامله و ارزش ملک معامله شده و همچنین شهر مربوطه، متفاوت بوده و لذا از انواع مختلفی برخوردار می باشد. حق کمیسیون به عبارتی درآمد مشاورین املاک از بنگاه های ملکی می باشد که هر چه تعداد معاملات و ارزش ملک معامله شده بالاتر باشد، درآمد آنها نیز بالاتر خواهد بود.

  • 8 منطقه ارزان اجاره نشینی در مشهد

    8 منطقه ارزان اجاره نشینی در مشهد

    جویام
    ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ 139

    این روز‌ها قیمت رهن و اجاره در ارزان‌ترین مناطق مشهد هم افزایش داشته است، اما شما هنوز هم میتوانید با توجه به بودجه و شرایط کاری خود یک خانه با قیمت خوب را در محلات ارزان قیمت مشهد برای اجاره پیدا کنید.

  • ارزان‌ترین مناطق تهران برای اجاره نشینی کدام‌اند؟

    ارزان‌ترین مناطق تهران برای اجاره نشینی کدام‌اند؟

    جویام
    ۲۴ دی ۱۴۰۲ 262

    ارزان‌ترین مناطق تهران برای اجاره خانه شامل مناطق جنوب و جنوب شرقی تهران است که هر کدام از آنها مزایا و معایب خود را دارد. در حال حاضر قیمت اجاره خانه‌ها در بعضی از مناطق جنوبی تهران شبیه به شهر های اطراف تهران است پس حتما با کمی جستجو میتوانید خانه مورد نظر خود را با قیمت مناسب در این مناطق پیدا کنید.

  • نکات مهم در فروش خانه - چگونه خانه خود را بفروشیم؟

    نکات مهم در فروش خانه - چگونه خانه خود را بفروشیم؟

    جویام
    ۱۰ دی ۱۴۰۲ 169

    عوامل مختلفی وجود دارد که باعث میشود یک صاحب خانه به فکر فروش خانه خود بیافتد، برای این که در فروش خانه خود موفق باشید لازم از نکات ضروری درباره فروش خانه را بدانید و از یک متخصص درباره این موضوع مشورت بگیرید. در این مقاله جویام سعی داریم به تمام نکات مهم درباره فروش خانه اشاره کنیم پس با ما همراه باشید.

  • نکات مهم خرید خانه

    نکات مهم خرید خانه

    جویام
    ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ 124

    خرید ملک یکی از مهم ترین خرید‌هایی است که یک فرد در زندگی خود انجام میدهد، از این رو داشتن اطلاعات کافی درباره قوانین و نحوه خرید، بسیار مهم و ضروری است. در این مقاله جویام سعی داریم شما را با نکات مهمی که باید هنگام خرید ملک بدانید آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

  • قیمت هر متر مسکن ملی مشخص شد - هر واحد مسکونی چند متر است؟

    قیمت هر متر مسکن ملی مشخص شد - هر واحد مسکونی چند متر است؟

    جویام
    ۰۴ آذر ۱۴۰۲ 176

    معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در پروژه نهضت ملی مسکن واحدهای چهار تا هفت طبقه ساخته می‌شود و قرارداد ساخت این خانه‌ها متری چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود که با محاسبه نرخ تعدیل سال ۱۴۰۰ به متری هفت میلیون تومان می‌رسد.

  • کد رهگیری املاک چیست؟ نحوه استعلام کد

    کد رهگیری املاک چیست؟ نحوه استعلام کد

    جویام
    ۱۰ دی ۱۴۰۲ 153

    سامانه دریافت کد رهگیری املاک در سراسر کشور برقرار است از فروش همزمان یک ملک به چند نفر جلوگیری می‌شود. همچنین با دریافت این کد می‌توانید از قرار گرفتن ملک در طرح‌های شهرداری و میزان بدهی آن به بانک‌ها مطلع شوید.

آخرین مطالب

مطالب تجهیزات پزشکی
loading